понедельник, 16 июля 2012 г.

Рефлексія Модуль 3,4



У цьому модулі розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначите, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановлюємо навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимемо Основні запитання, що формують зміст проекту. Попрактикувалися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання.
У цьому модулі розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватиму Основні запитання, що формують зміст проекту. Попрактикувалися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалили свої запитання. Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання склали перший варіант плану оцінювання учнів для
нашої теми, а потім створили засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби ваших учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий