Портфоліо


Назва навчальної теми

Визначні місця Великобританії
Основний та другорядні навчальні предмети
Англійська мова.
Навчальна тема
Великобританія.
Вік учнів, клас
12-13 років, 7 клас
Стислий опис проекту
  Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають   інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.  Використовуючи зібрану інформацію учні складають  характеристику визначним місцям англомовних країн, розробляють шляхи представлення результатів своєї роботи

Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

План
Навчальні цілі
Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості   виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
Під час роботи в проекті учасники дізнаються багато цікавої інформації про місця країн, мову якої вивчають та досліджують їх; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати.   Серед очікуваних  результатів – поповнення знань про Великобританію, формування  у дітей вміння  спілкуватися англійською мовою, оцінювати результат, відстоювати власну думку.
 При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань.

Опис оцінювання
На початку навчального проекту
·                                 ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
·                                 обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
·                                 захист власних проектів, оцінювання створеної презентації,  оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал,   узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Плотнікова Ірина 
Фах, навчальний предмет
 Англійська мова:

НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ:

англійська мова

Навчальний заклад
Христинівська ЗОШ І - ІІІ ступенів
Місто\село, район, область
Христинівка, Христинівський ,Черкаська
Контактні дані
plotnicova@ukr.net
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
02.07 - 06.07. 2012 р
Місце проведення тренінгу
Христинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Тренери

Юхимчук микола несторович


Комментариев нет:

Отправить комментарий